Branding de tara. Romania

Natalia Cimpoca, Emilian M. Dobrescu, Vladimir Alexandru Chira, Lucian Trasa, N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V.A. Chira și L. Trasa · 2008
30.60 Lei · 1 ofertă
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Detalii

Categorie
Business si economie / Marketing
Stiinte umaniste / Sociologie
Autor
Natalia Cimpoca, Emilian M. Dobrescu, Vladimir Alexandru Chira, Lucian Trasa, N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V.A. Chira, L. Trasa
Editura
Sigma
Anul publicării
2008
Dimensiuni
165x235 mm
Pagini
238
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Natalia Cimpoca, Emilian M. Dobrescu, Vladimir Alexandru Chira, Lucian Trasa, N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V.A. Chira și L. Trasa