Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale

Ron Kaufman · 2013
de la 47.20 Lei · 7 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (2)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati. Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua. Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere

Am asistat la evolutia peisajului corporatist. Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri. Warren Bennis

Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat. Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta. Adrian Gosticksi Chester Elton, autorii bestsellerului The Carrot Principle

O carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga. O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea. Dragos Anastasiu, Presedinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

Detalii

Categorie
Business si economie / Antreprenoriat
Business si economie / Marketing
Stiinte
Autor
Ron Kaufman
Traducator
Mihaela Sofonea
Editura
Publica
Anul publicării
2013
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
140x200 mm
Pagini
376
Vezi mai mult