Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor

Laurentiu-Mihai Treapat · 2015
25.00 Lei · 2 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

  • Continutul cartii aduce in fata cititorului o serie de avantaje care nu pot trece neobservate. Un echilibru perfect al resurselor informationale, determinat de tratarea pe parcursul a 6 capitole a relatiei pozitive dintre gestiunea corecta a riscurilor in corporatii si calitatea brandului. Concluzia este mai mult decat clara. Un management abil al riscurilor intr-o companie induce un efect de antrenare pozitiv asupra brandului acesteia. Solutii clasice din managementul riscurilor convietuiesc cu tendinte de ultima ora ale domeniului, fiindca sunt bine cunoscute din experienta relevanta, de practician si totodata de cercetator a autorului. Relevanta aplicativa a cartii este incontestabila atat pentru tinerii care studiaza, aflandu-se inca in universitati, dar si pentru profesionistii la inceput de cariera, masteranzi, doctoranzi, fie ca este vorba de o cariera in vanzari, in zona financiara, fie de orice alt gen de companie, care intr-un fel sau altul sunt interesati de relatia dintre risc si brandul corporativ.

    Prof. univ. dr. Anca Gabriela Ilie, ASE Bucuresti

Detalii

Categorie
Business si economie / Management
Business si economie / Marketing
Autor
Laurentiu-Mihai Treapat
Editura
Tritonic
Anul publicării
2015
Copertă
Brosata
Dimensiuni
200x130 mm
Pagini
140
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Laurentiu-Mihai Treapat