Loialitate totala

Leena Rinne, Sandy Rogers și Shawn Moon · 2019
de la 34.11 Lei · 6 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor

Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor. Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.

Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat.

Cartea cuprinde 11 puternice „adunari” de echipa – sesiuni scurte, cu un tel precis. Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii.

Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT. Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora.

De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor. De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

Detalii

Categorie
Business si economie / Antreprenoriat
Business si economie / Management
Autor
Leena Rinne, Sandy Rogers, Shawn Moon
Traducator
Diana Badulescu
Editura
All
Anul publicării
2019
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
160x230 mm
Pagini
190
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Leena Rinne, Sandy Rogers și Shawn Moon